Informatie

Bij Dorés streven we ernaar om je bestelling zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen. Hier vind je alle informatie over verzending, levertijden en retourneren van je geborduurde producten.

Veelgestelde Vragen

Heb je vragen over de verzending of retournering van je geborduurde producten? Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via de mail.

welke verzendmethoden gebruiken wij?

Wij verzenden onze pakketten met PostNL.

Wat zijn de levertijden?

Wij streven er naar om uw bestellingen binnen 2 werkdagen te verzenden.

Wat zijn de verzendskosten?

De verzendkosten voor een brievenbus pakket bedragen €4,95 en de kosten voor een standaard pakket bedragen €6,95.

Wat is jullie het retourtermijn?

Producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Mocht het artikel(en) gepersonaliseerd zijn, dan kunnen wij alleen iets betekenen wanneer er iets met is met het artikel. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier of via onze mail.

dorescustom@gmail.com

Wat is het retourbeleid?

Artikelen moeten onbeschadigd in de orginele verkpakking retour worden gestuurd. Wanneer dit niet het geval is wordt de retour geweigerd. 

Hoe retourneer je je bestelling?

Wil je iets retourneren? Vul hierbij het retourformulier in die bij in de verpakking zit. Hierna kun je je pakket via je eigen gekozen post bedrijf versturen. De retour kosten zijn dus voor eigen rekening!

Bewaar je verzendbewijs goed totdat je retour is verwerkt. Komt het pakket niet bij ons aan en heb je geen bewijs? Dan kunnen wij helaas de retour niet vergoeden.